Proppmätt tjej hej!

God kväll!

Fiifan vad jag är mätt, har ätit galet mycket. Jennifer fråga om jag var gravid, haha folk tror nog inte att jag är så stor i maten som jag egentligen är. Tror nog att deras buffe är bästa i stan, sjukt gott! Prövade på sushi idag (igen, typ tredje gången), var förvånansvärt gott och det var nästan så jag ville ta ytterligare en gång men då fick de inte plats på tallriken sen var jag alldeles för mätt.

Förövrigt har dagen varit bra, har haft sjukt mycket att göra de senaste dagarna. Förstår inte varför, alla maskiner gillar tydligen att krångla på en och samma gång...

Men snart är det helg och inget gör mig gladare än vetskapen att det är fredag imorgon!! Veckorna gå snabbt...
Och sen det där med att fejksola, jag brukar inte heller göra det men nu finns det faktiskt en anledning..Men för er som inte vet så åker jag till Canarieöarna på onsdag och om jag inte vill att det ska sluta som det gjorde på Kreta så kan det nog vara bra för min stackars bleka hud att få någon sorts färg på sig innan. That's why!

Playa del Ingles, Spanien: Playa de Amadores


Ska bli så skönt att komma bort ett tag! Sol och värme - Ja tack!

Sarah

Kommentarer
Postat av: Malin

Smörjer du in dig ordentligt med solskyddsfaktor kan du undvika att bli kräfta! ;) Men hoppas du får en härlig resa! :)

2011-10-21 @ 08:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0