Måndag

Återigen en ny vecka å jag kom nyss hem från skolan. Hade prov idag (det heter faktiskt prov... haha) å det gick väl sådär. Hoppas jag klarar det, men är inte alls direkt övertygad.

Annars har inte dagen bjudit på så mycket mer än x antal toabesök då jag är kissnödig exakt hela tiden. Kan va så att jag har urinvägsinfektion (?) så jag dricker tranbärsjuice typ hela tiden. Det är jävligt surt å det känns typ som att man får hål i tänderna. Inte för jag har haft hål i tänderna, men så man kan föreställa sej.

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen, skriva matlista å sen laga middag, äta å åka å träna. Är ju bara åtta träningar kvar nu :D


Bara för jag gillar vår glädje på den här bilden :D




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0