Måndag

Jag måste börja med att berömma mej själv. Va på jobbet sju i morse, kom hem halv fyra å satte mej direkt å plugga. Dock är jag jävligt trött så pallar inge mer nu, dessutom blev det mörkt så ser knappt va det står längre.

Ikväll är det full rulle. Vi har en massa program vi måste hinna se på, å dessutom måste vi laga mat. Så mycket att göra på så kort tid. Haha. Imorgon är det dessutom en heldag i skolan. Fan så jobbigt. Men det ska förhoppningsvis gå bra. Måste se till att plugga en del i veckan oxå så jag kan ha en pluggfri helg. Även städa ska jag göra i veckan. Man har ju faktiskt en jäkla massa tid nu när man inte har träning varje kväll :D Än så länge så njuter jag av varje sekund av uppehållet, iofs så kan jag typ inte ens springa som det är nu, men ändå. Det blir väl förhoppningsvis bättre nån gång. Har gett det tid till imorgon, om det inte är helt bra då så ska jag ringa å boka tid hos en naprapat. Måste bara hitta nån tid som jag verkligen kan åka dit oxå...


Ett av programmen vi ska se :D




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0