Måndag

Idag är jag lite piggare än igår, men framför allt mår jag mycket bättre. Haha. Om jag hade mått sämre hade jag fan hoppat från balkongen.

Idag har jag jobbat, å sen under tiden när Sarah laga mat så plugga jag lite. Känns dumt att bara sitta på sitt feta arsle när Sarah lagar mat, men jag fråga om det fanns nåt jag kunde göra. Å vi har tv-kväll senare så då ville hon ha mej med ;)

Dagens mat va riktigt god, dock är det inget vi nånsin skulle kunna bjuda på igen då vi inte har nån aning om va vi haft i. Vi tog helt enkelt det som fanns i kylskåpet å blanda ihop. Men gott blev det! Tänka sej att jag bor med värsta mästerkocken. Det ni!


Sambo å jag! <3




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0