Lovely

Jag är så glad att Sarah blogga. Jag va annars nära på att skriva ett argt inlägg riktat mot henne ;)

Jag är nog exakt lika mätt som Sarah. Galet. Vi har haft en jättetrevlig kväll vilken hon berättat om, så jag känner att jag inte har så mycket att tillägga om just det. Sarah gick precis å la sej, å det betyder att vi inte ser varann förrän söndag, sjukt. Haha. Visserligen har hon sagt att hon kommer till Bålsta om jag träffar Ryan Gosling där, men jag kommer nog inte säga nånting förrän efter isåfall ;) hihi.

Kvällen som är kvar kommer för min del bestå av att hänga tvätt, duscha, packa å sen sova. Jag är faktiskt bra trött så det ska bli skönt att krypa ner i sängen. Imorgon släpar jag med mej en stor väska till skolan för att direkt efter åka till Gullmarsplan å möta upp Christoffer för att åka med honom till Bålsta. Fan vilken lyx!

Blir förmodligen ett inlägg imorgon bitti då jag inte går hemifrån förran kvart över tolv :)


En gammal bild på mej å Christoffer :)




Sov gott.

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0