Lördag

God förmiddag allesammans.

Hur är det med er? Bakis? ;) I och för sig är det ju helg innan löning så kanske inte så många som var ute igår?
Själv spenderade jag kvällen med Emilia hos Emilia. Vi åt, halvkollade på idol, stod mest på i bakgrunden medans vi gjorde annat.. Men jag hann se att Emil åkte ut och det var ju hur bra som helst! Han borde åkt ut för längesen, usch så dålig han var. Tråkigt att många andra (bättre) idoler har fått lämna. Men nu är han väck!
Och vad är det med André egentligen...? Han verkar ju alltid vara sjuk?

Aja det var typ det jag snappade upp från idol igår. Efter gick vi ut och sparka lite boll i Vasaparken, det var inte längesen jag höll på med en boll men guud vad roligt det var, älskar fotboll!

Vaknade upp nio imorse, pigga! Emilia åkte in till jobbet runt tio och jag sitter nu hemma. Glömde några saker igår när jag skulle åka, segt. Men ska strax bege mig in mot stan igen, ska strosa runt i lite butiker tänkte jag. Galet shoppingsugen, har verkligen inget att ha på mig. Skulle helst vilja ha en helt ny garderob.. Så håll tummarna för mig att jag hittar någon! :) 

Ikväll ska vi se DIF på O'learys och äta en bit mat, efter det blir det nog utgång! Vad är era planer?



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0