Känslan..

.. av att vakna upp med typ nackspärr (en lätta sådan) å veta att man ska spela match är sådär. Fan fan fan. Varför ska allt för tillfället hända mej? :(

Annars är jag riktigt taggad. Solen skiner så synd att klaga! Jag har ätit frukost, packat alla väskor jag behöver till dagens alla aktiviteter å nu har jag även hunnit med att blogga! Flitig tjej. Just det, har ju rakat benen oxå, det va det jag inledde morgonen med. Så om nån vill känna är det bara säga till! Haha!

Sarah sitter här bredvid å pratar hästar med sin pappa, dom ska bli mångmiljonärer idag, jag ser fram emot det :) Tror Sarah snacka om att vi skulle åka utomlands då :D Så jag tror hon hälsar till er, hon har nog inte tid att blogga innan vi måste åka till Skytteholm för att heja på våra småtjejer :)

Sen blir det ingen mer bloggning för min del förrän imorgon eftermiddag/kväll nån gång. Men jag har kompenserat det med flitigt bloggande dagarna innan, aight? Så jag önskar er alla en riktigt trevlig helg!





Puss
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0