Hur ska man bete sig?

Kom på att jag inte har berätta om det lite småskumma/komiska som hände i lördags.
Vi var som tidigare nämnt(?) på Undici, första gången jag var där men jag gillade det!
När vi står på dansgolvet på övervåningen känner jag mig iakttagen, ni vet att man kan få en sån känsla ibland så man måste kolla över axeln? 

Det gjorde jag i alla fall och då fick jag se ett ansikte som jag kände igen så sjuuuukt mycket men jag kunde inte sätta fingret på varifrån. Han fortsatte i alla fall och glo och jag undrade om jag hade pratat med honom under kvällen men nej det trodde jag inte.

Sen på måndag precis när jag ska ut till bilen för att åka från de företag som jag alltid åker till mornarna så möter jag honom i trappan! Snacka om att jag var snabb på att slå ner blicken, inte för att vi hade pratat eller något men jag vet att han kände igen mig i lördags och jag hade inte den blekaste aning om hur jag skulle bete mig när jag mötte honom påväg ut.. Ska man hälsa? 
Jag skulle ju kunna fortsätta som jag alltid gjort. Haha varför göra en höna av en fjäder? xP

Lite komiskt bara... hehe!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0