Hejdå Sverige!

Sarah har inte bloggat så nu tar jag saken i egna händer å bloggar åt henne. Hoppas hon inte misstycker. Hon sitter just i detta nu på ett plan med sin familj på väg mot varmare breddgrader. Är jag avundsjuk? Hell yeah. Jag hatar kyla å hatar att frysa å skulle verkligen behöva lite sol. Men jag är inte bittar. Jag är glad för Sarahs skull att hon får komma bort en vecka :)

Däremot skicka jag nyss ett sms med några krav. Dom måste hon följa, annars får hon inte komma hem, hihi. Hon måste sola lite åt mej då jag är ungefär vitare än snö å sen får hon inte heller bli för brun. Det är två relativt enkla grejer som jag verkligen tycker hon borde hålla.

När får ni höra från henne igen då? Jag tror knappast hon kommer blogga den närmsta veckan då hon är borta. Men hon landar onsdag kväll om en vecka så jag skulle tippa på att det blir nästa torsdag. Så håll ut! Tills dess kommer det va ungefär som vanligt, bara jag som skriver ;)







//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0