God natt

Lovely, söndag igen :)

Hur var lördagen? Min var grym, hade nog inte kunnat få ut mycket mer av helgen än det jag fick, 10 av 10 möjliga! Ett mycket bra betyg.

Efter att jag bloggat igår åkte jag in till stan och mötte upp Emilia efter hennes jobb som planerat. Blev inte så mycket shopping, hittade dock två par byxor och en stickad tröja, mycket nöjd med dom köpen. Tanken var sedan att middagen skulle ätas på O'learys i Norrtull så jag kunde se hockeyn samtidigt, men så blev det ju inte. Servicen var kass och någon hockey visade dom ju inte heller, så vi hoppade in i en taxi och begav oss mot Östermalmstorg.
Där blev det buffé på Peking City, var ju där i torsdags också, undra om dom kände igen mig?

Satt där ett bra tag i alla fall men vid tio tyckte vi att klockan började bli lite mycket och började röra oss hemåt för att fixa till oss lite och börja dricka. Kom till Emilia vid halv elva sen drog vi och förfestade, vid två begav vi oss till Amba och där dansades det till stängning. Jag fick inte ens ont i fötterna! Efterfest och sen somnade vi vid halv sex. Grymt lyckad utgång,kväll/natt. Hade riktigt roligt!

Skulle ha tagit bilder kom jag på i efterhand men det är lite svårt att göra något åt det nu :)
Nu är jag dock sjukt trött och ska gå och borsta tänderna, kommer slockna så fort huvudet nuddar kudden.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0