God morgon!

Oj så tidigt jag är uppe idag. Är jäkligt trött då jag inte alls sovit bra idag, hade svårt att somna plus att jag vaknade ett par gånger. Varför då undrar jag? :S

Om en kvart ska jag gå hemifrån för att hinna till skolan. Har bara bokföring idag å vi ska för första gången göra detta vid en dator. Sen tre timmar efter att jag satt mej vid en dator är det dags att gå hem å då har jag helg. Så jag längtar till sisådär klockan tolv idag.

I helgen har jag än så länge inga planer mer än att spela match på lördag å kanske kolla en match innan det. Sen får man helt enkelt se va helgen har att erbjuda. Funderar på Bålsta å tigga lite mat å bjuda på trevligt sällskap till familjen min. Men som sagt, vi får se.

Nu är det borsta tänderna, kissa, å packa ner lite frukt. Sen är det skoldags. Hörs senare!


Kanske ska höra med mina pinglor va dom har för sej?:)




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0