Fredag!

God morgon! Humöret från gårdagen är borta å nu är jag på mycket bättre humör. Det är ju trots allt fredag, å då ska man ju inte tjura ;)

Eftersom jag är ledig idag så har jag några saker att fixa. Så tänkte göra en liten att göra lista även idag.

  • Tanka bilen
  • Handla
  • Posta ett brev

Haha inte allt för mycket, så det ska jag nog hinna med. Måste va klar med allt innan fyra då det är dags att åka till träningen bara. Å innan det måste jag oxå hinna äta lunch. På hemvägen ska vi förbi systemet inför morgondagen å ikväll har vi faktiskt en middagsgäst som ska hit ;) Kommer bli en jättemysig kväll!




Jag å bror min på hans student <3




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0