Fredag

God förmiddag! Jag har varit vaken i snart två timmar, otroligt... Har dessutom hunnit vara hos vårdcentralen, till nån nytta? Nej. Om ett tag kommer pappa hit å lämnar en bil, då passar jag på att åka till Mörby centrum å fixa allt jag måste fixa idag. Det är en bra lång lista kan jag säga.

Lite senare kommer Emil hit å då åker vi till Globen för att shoppa. Eller aa, Emil ska shoppa å jag ska vara sällskap. Är lite i valet å kvalet om vi ska ta bilen eller åka tunnelbana, men det blir nog tunnebana då det värsta jag vet är att sitta i köer.

När vi sen kommer hem från Globen så kommer vår kusin förbi för middag å idoltittande. Kommer bli supermysigt! Jag är riktigt taggad på denna dag. Å nu börjar det bli dags för mej att göra mej i ordning för att röra mej mot Mörby centrum.





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0