Det här med gym

Nu är jag äntligen hemma igen! Är helt slut. Har hittat min favoritövning på gymmet. Fan va sidfläsket ska bort :D. Middagen är precis uppäten å det känns sådär att käka middag halv elva en torsdag. Men va gör man inte om det inte finns tid innan?

Jag har en fråga. Främst till killar då jag är osäker på om nån tjej faktiskt vet svaret. När jag gymmar brukar jag ha shorts å t-shirt typ. Man vill ju ha typ så lite kläder som möjligt. Men dom flesta killar jag ser på gymmet har långbyxor, typ mjukisar. Palla? Men det räcker inte där. Vissa har till mjukisarna, munktröja å mössa?! Man bah whaaaat? Hur kan man ha det på sek utan att typ dö?






//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0