Close your eyes

Fredagskvällen börjar lida mot sitt slut. Har varit supertrevligt! Blev idoltittande å massa prat med bror å kusin. Idol höll för övrigt riktigt dålig klass ikväll. När det va slut följde vi med Viktoria till tunnelbanan å nu sitter jag å äter godis å kollar på film å Emil ligger å sover på soffan. Stackarn gick ju upp tidigt i morse.

Jag har precis suttit å diskuterat morgondagens avslutning med ett par stycken från laget. Kommer nog bli en galen kväll :) Sen har Fizo varit så snäll å hjälpt mej med klädsel då jag va lite osäker på va jag skulle ha på mej. Det blir en lysande grön magtröja, utan bh, då det ska va helt rätt i denna kyla. Jag matchar detta med jazzbyxor, buffaloskor å tuperat hår. Dom andra i laget bör se upp så dom inte känner sej allt för nedklädda.

Med detta säger jag godnatt. Måste va utvilad inför morgondagens match å avslutning.





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0