Check

Jag har nu gjort allt jag behövde göra idag. Har även käkat lunch å Sarah hämtar upp mej om en halvtimme. Blir systemet, undra va man ska handla idag? Blir väl vin som vanligt nu för tiden.. Sen är det bara att rulla vidare mot träningen.

Jag har även blandat min superdricka från gårdagen. Det känns faktikt lite bättre till å från. Just nu känns det inte så bra, men igår kändes det okej. Om det inte blir bättre under helgen är det jag som pallrar min feta röv till vårdcentralen på måndag efter skolan. Men det är ju så jobbigt. Dessutom måste jag betala nu igen då mitt högkostnadskort gick ut för en månad sen. Hur typiskt? Förra året va jag en riktig sjukling, det va halsfluss, röntgen * 2, kolla benet å en massa annat trams som va tvunget att göras. Hittills har jag klarat mej bättre, förutom skiten jag har just nu, men annars så.. haha.

Nu ska jag typ packa väskan å lite sånt roligt.





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0