Vart är världen på väg?

Jag å Sarah har nyss kollat på efterlyst. Jag kan knappt kolla på det programmet längre. Jag mår uppriktigt sagt dåligt av att se det. Va finns det för jävla människor?! Det är helt sjukt.

Jag är lyckligt lottad som inte har varit med om nåt brott, dock är jag väldigt försiktig när jag ska hem på nätterna å så, å man vet aldrig när faran är framme.

Det känns mer å mer som att vi lever i typ en film. Sånt man ser på film början nästan hända i verkligheten. Skrämmande. När man läser i tidningar om mord så kan det bara va en kort liten notis om det inte är nåt mer "speciellt" som hänt än att man blivit ihjälslagen. För några år sedan fick varje mord flera sidor, men om det skulle va så nu skulle det bli världens tjockaste tidning. Det är helt sjukt vart världen är på väg.

Som tur är är jag å Sarah oftast ute tillsammans å gör nästan alla andra saker tillsammans oxå. Å två är ju faktiskt starkare än om man är ensam. Men jag uppmanar verkligen alla till att va så försiktiga ni bara kan, jag vill verkligen inte att nån ska behöva utsättas för såna hemska saker som nu för tiden är alldeles för vanliga.






//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0