Torsdag

God morgon! Jag va uppe redan halv tio. Har mycket att göra denna morgon innan skolan. Jag måste dels packa allt inför London, frågan är bara va sjutton man ska ta med sej? Hur är vädret där? Hur många grader?

Jag tänkte även göra klart en uppgift som jag kan lämna in då jag missar sista lektionen i det som vi har på måndag, men jag är tveksam till om jag kommer hinna klart. Sen måste jag ju även klä på mej, sminka mej å försöka fixa håret som knappt finns kvar. Känner på mej att det inte kommer blir bra :(

Efter skolan är det full rulle hem för då kommer pappa å hämtar mej å väskan så åker vi til Bålsta. Imorgon går planet till London så är jag hemma igen på måndag.

Sarah kom ju hem igår så hon får sköta bloggen under helgen, hon lär ju ha en hel del att berätta å säkert en massa sköna bilder oxå! Så tjata på henne om hon inte sköter sej ;)


PUSS!



Puss
//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0