Torsdag

Helg för min del! Går inte i skolan en enda fredag fram till jul! Lovely. Jag kom hem för typ en timme sen å har sen dess hunnit duscha, skriva ut min biljett å börjat lägga fram lite grejer. Har dock en massa saker kvar att göra.

Har idag fått en lånetelefon, så måste lägga in lite musik på den så jag har nåt att lyssna på på planet. Måste även packa, äta middag å göra mej i ordning. Men det borde va luuugnt, Sarah kommer inte å hämtar mej förrän om typ två å en halv timme. Så snäll hon är som kör mej till Arlanda :)

Jag vet inte om jag kommer blogga nå mer innan jag åker, om inte så får ni ha en förjävla fin helg! Å om jag bloggar mer så hoppas jag ni har en bra helg ändå :) haha.

Nästa gång ni hör från mej är förmodligen söndag. Helgen spenderas i Skåneland!





Puss
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0