Tisdag

Hur kan man va såhär trött? Det är ett jävla skämt. Började iaf en ny kurs idag i skolan. Väldigt intressant faktiskt, men va en heldag med samma sak. Dock fick vi gå hem  å det är ju aldrig fel. Hihi.

Sen jag kom hem har jag faktiskt sovit en liten stund, skönt, men är fortfarande ungefär lika trött å är ungefär minus tre sugen på att träna.

Imorgon har jag dock sovmorgon, å satan va jag ska sova! Måste va i skolan vid 13 så kan sova till 11.45, om det skulle behövas. Hoppas visserligen att jag är uppe innan dess. Men nu börjar det bli dags att gå å kolla till potatisen, hörs nog ikväll :)


HAHAHA! Den här asgamla bilden bjuder jag på. På torsdag träffar jag tjejen i mitten igen!!! :D



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0