Tisdag

Idag har varit en riktigt slappardag. Började med att åka å lämna in min telefon som sagt. Saknar den lika mycket fortfarande. Haha. Sen har jag legat på soffan å typ sovit hela dagen. Som tur va va det träning på kvällen så jag inte blev alldeles förslappad.

Imorgon blir det en desto mer händelserik dag. Inleder i skolan fram till klockan tolv, direkt till gymmet efter det för att sen åka hem å fixa mej å sen åka med bror min til Hovet å kolla hockey :) Ska bli riktigt kul! Å bäst för dom dom gör en bättre match än igår, motsatsen är visserligen svår...

Om dom förlorar imorgon så är det nog lika bra att jag slutar gå å kolla på hockey.





//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0