Söndag

Så va helgen slut, men min fortsätter ändå kan man säga. Ska jobba imorgon, men ändå. Helgen har varit jättebra, men man mår väl som man förtjänar antar jag. Middag hos Janna i fredags å sen utgång. Sen blev det till att fira Henke å sen utgång igår oxå. Men det va två riktigt roliga utgångar :) Idag drog fotbollen igång igen, va kul att spela lite boll igen :) Inomhus är ju förjävla kul.

Nu är det snart sovdags, har inte blivit allt för mycket sömn i helgen, ska även upp tidigt imorgon då jag ska va på jobbet klockan 7. Direkt efter det bär det av till Globen för DERBY!!!! Fan va kul det ska bli. Möter upp Sarah där för mat, mingel å lite cider, sen smäller det!

Så nu säger jag godnatt, godnatt!






//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0