Söndag

God kväll! Helgen har varit riktigt bra. Lördagen inleddes i Grillby där vi kolla på Emils DM-match. Dock va han inte med å spela, så han å jag fick sitta i sekretatiatet. Haha! Skönt att man åkte på det...
Dom vann iaf med 4-1 å är nu i kvartsfinal eller nåt sånt? Efter det åkte vi hem å kolla på Arsenal, va en bra sjuk match. Dom vann med 2-1, men låg under med 1-0. Dom hade dessutom en jävla stolle som rädda på mållinjen tre gånger dom första 25 minutrarna. Haha!

När kvällen närma sej så åkte jag ner till Stefan å umgicks med han, Linda å Cenny. Satt där ett tag innan vi drog till Rilles. Dock va det en alkoholfri kväll då jag senare skulle hämta mamma å pappa i Västerås. Men jag hade kul ändå.
Idag vakna jag vid halv ett å har bara tränat å storhandlat i princip. Sitter nu å väntar på att Beck ska börja igen å sen är det sovdags. Lång skoldag plus träning imorgon. Palla?! Har egentligen läxa oxå, men funderar på att strunta helt i den, jag orkar liksom inte.





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0