Oturen grinar mej i ansiktet

Ja, va ska man säga? Jag har haft en jättetrevlig kväll hemma hos min kusin Viktoria å hennes pojkvän. Helt klart dagens höjdpunkt. Resten har väl gått sådär.

Va en skitseg dag i skolan. Åkte å klippte mej. Blev tokfult. Jag har knappt nå hår kvar så får hoppas på att det växer mirakulöst fort... När jag satt på tunnelbanan försvann ljudet på min telefon, så kunde inte lyssna på musik. Va händet då? Joo, självklart kommer två stycken med dragspel å en med gitarr in å ställer sej två meter ifrån mej. Lovely. Jag tror nästan det va dom som mixtra med min telefon så jag va tvungen att höra eländet. Dom är smarta jävlar dom där...

Men det finns ju vissa bra saker. Sarah är återigen hemma i Sverige å jag åker till London på fredag, så allt för bitter är jag inte.

Trött är jag iaf så nu ska jag dyka ner i sängen. Sov gott!





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0