Onsdag

Händelserik dag. Va i skolan, åkte direkt till gymmet, kom hem, fixa mej, Emil kom hit, vi åkte till hans kompis Emil, käka mat, åkte till Hovet, kolla Djurgården - Färjestad å Djurgården vann med 5-1. Det va allt i korta drag.

Här tänkte jag utvecka vissa saker. Maten käkades på en pizzeria, jag beställde en sallad å vatten. Va hände där? Mitt nya liv börjar här å nu... Djurgården va bra, stor skilnad från i måndags, konstigt att det kan skilja så mycket. Färestad är dessutom totalt värdelösa. Jag förstår inte hur dom över huvud taget kan ha nåt poäng.

Imorgon är det skola, sen tänkte jag gymma å sen åka tillbaka till skolan på en arbetsmarknadsträff. Efter det har jag helg. Det har varit en riktigt slapp vecka. Nästa vecka börjar typ helvetet.

Godnatt.





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0