Mysonsdag

Vilken mysig onsdagskväll vi har haft. Det började med att vi inte riktigt visste va vi ville göra. Hyra film, bio eller O´learys å kolla Champions League? Vi bestämde oss för det sista, men det fanns inga bord. Då fick det bli bio istället.

Vi möttes i Kista å köpte biljetter till Drive. När vi väl sitter inne i salongen å vi pratar om att vi gärna hade sett fotboll säger Emilia att hon har kanalerna? Man bah whaaaat? Hahaha. Det kunde hon inte sagt tidigare? Men hur som helst så satt vi ju där i biosalongen å kunde inte bara dra. Emilia fick en skrattattack från hell å kunde absolut inte sluta skratta, även Sarah hade svårt att sluta så dom första tio minutrarna gick åt att försöka sluta skratta. Haha.

Jag som kan va en av dom människorna i världen med mest otur hamna bakom en man som lukta nå så förfärligt äckligt att jag va osäker på om jag skulle klara sitta kvar på min plats hela filmen. Jag å Sarah satt båda två å höll på att smälla av, å för varje gång han rörde sej kom det liksom stinkvågor bak till oss. Helt sjukt.

Filmen va helt okej. Började bra, slutade sämre då den spåra lite. Men jag ångrar inte mina spenderade pengar, men skulle kanske inte se den igen.

Nu är det sovdags. Imorgon är det en heldag i skolan å sen måste jag direkt hem å packa inför min tripp till Skåne :D




Muuuuuums!!



//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0