Helgen som va

Nu jävlar ska jag berätta om min helg.

Flög ner i torsdagskväll å väl framme så åkte vi hem till Anne å Anton där vi satt å snacka å kolla tv typ. På fredagen åkte vi till ett stort köpcentrum å gick runt å kolla lite, fika å sen åkte vi hem. Gjorde i ordning oss å mötta upp några av deras vänner på O´learys där vi käka middag. Åkte hem å kolla film å käka godis. När folket sen drog hem så startade jag å Anne typ världens äldsta super Mario. Så jävla kul! Spelade alltid det när vi va små.

När klocka va fyra gick vi å la oss. På lördagen stod lunch hemma hos henns föräldrar på schemat. Va dock tvungna att kila förbi systemet innan det. När vi lunchat klart va det bara att åka hem, spela Mario, fixa sej, laga mat å sen börja föra lite. När klockan blev en bra tid drog vi ut. Kom hem vid typ fem å då va det bara att hoppa direkt i säng.

Vi ställde klockan på söndagen bara för vi skulle hinna klara ut spelet innan min flygbuss gick. Haha! Nördar, jag vet, men vi klarade det!

Det va helgen det. Har haft en skitbra helg å det va så kul att träffas igen!





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0