Hahahaha!

Nu ska ni få höra nåt sjukt roligt. Jag fick reda på det här först idag trots att det tydligen hände för ett bra tag sen.
Sarah är lite mörkrädd vilket det absolut inte är nåt fel med. MEN hon vågar inte sova hemma när inte jag är där. Så varje gång jag är borta nån helg så sover hon nån annanstans. Hur som helst så skulle hon testa sova själv här en natt å så vaknar hon på soffan vid klockan 3 på natten. Hon tyckte sej höra våra köksstolar dras ut å blev asrädd. (Det kan ha varit grannarna som drog ut nån stol då det är ganska lyhört i en lägenhet, eller kunde hon ha inbillat sej). När hon vakna va hon så rädd så hon packa ihop lite grejer fort som fan å åkte hem till sina föräldrar i Kungsängen. HAHAHA!

När hon väl va där ville hon inte väcka dom genom att bädda ut sängen i gästrummet, så hon gick in på sin brorsas rum å la sej på golvet å somnade där. Hahaha! Jag typ dog när hon berätta denna story. Sen undrade jag även varför hon undanhållit den? Men hon sa att hon visste hur jag skulle reagerat...

Om det här hade hänt mej å jag hade åkt hem till mamma å pappa hade dom garvat ihjäl sej å hånat mej resten av livet. Men jag hade nog kunnat ta det :P haha.


Haha cutie!!



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0