Fredag!

Så är äntligen fredagen här. Här hemma är det full rulle, jag kan ha råkat gå upp ur sängen lite för sent... men det enda som påverkas är att jag kan gymma lite kortare tid bara. Haha.

Snart ska jag röra mej mot gymmet för att sen möta upp Emilia. Då ska vi handla, dra förbi systemet å sen dra hem till henne å baka, dricka vin å skriva en mycket viktig lista. Listan kommer nog bli bättre å bättre ju mer vin vi får i oss :D

När klockan sen är halv sex drar vi till Janna där vi ska käka middag, föra å sen dra ut. Ska bli så kul att träffa henne igen, va bra länge sen!

Sarah ska självklart med oxå, men hon jobbar till fyra så får se om hon möter upp oss hos Emilia eller om hon kommer direkt till Janna. Men fan så taggad jag är! :D





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0