Fredag

Okej, det är egentligen lördag, men egentligen fredag, för jag har inte gått å lagt mej å då är det inte ny dag än. Dagen har spenderats med att göra efterrätt, gymma med Linda, å sen laga mat med Linda å även äta maten. Det blev hemmagjord pizza å det kommer säkert finnas pizza kvar fram till nästa år, så om nån är sugen är det bara att slå en pling. När Josse hade jobbat klart kom även hon förbi ett tag :)

Jag kom hem redan vid elva å har sen dess kollat lite på scener ur Björn Gustavsson filmen. Den är fan världsklass. Sjukt rolig. Haha.

Nu börjar det faktiskt bli sovdags för mej. Ligger redan i sängen med färdigborstade tänder å färdigkissad så det är i princip bara att stänga ögonen. Imorgon bitti ringer klockan vid nio å sen ska jag å kolla på fotboll. Jag vet jag är en nörd, men jag gillar det. Kanske inte att va en nörd, men fotboll :)

Sov gott å gör inget dumt ;)






//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0