...

Jag vet inte riktigt va det är med mej. Jag känner mej så jäkla deppig å nere till å från. Ena stunden kan jag va hur glad som helst för att nästa stund känna att jag typ inte har nåt i livet att ens glädjas åt. Jag vet att jag har det, men jag känner typ så vissa stunder.

Idag är en sån dag. Känner att allt bara är skit typ. Har dessutom mått illa å så kände jag mej typ svimfärdig på träningen? Det typ flimra i ögonen å snura bra i skallen. Va är det som händer med mej egentligen?

Kanske kan det va så att man bara blir lite extra deppig på hösten/vintern? Men jag är ju typ jätteglad ofta oxå å jag har ju aldrig tidigare känt mej så pass nere på hösten. Jag får helt enkelt hoppas på att det går över.

Hoppas dock veckan går snabbt å att det blir torsdag så jag får komma bort lite. Ska ner till Skåne! Kommer bli grymt!

Jag måste även säga att jag verkligen har världens bästa vänner. Utan dom skulle jag aldrig klara mej! <3





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0