:)

Jag är på mycket bra humör, vet egentligen inte varför, tror Emilia är en av faktorerna till mitt glada humör :) Jag kom iaf precis hem från gymmet. Vi körde väl i en timme ungefär å det kändes faktiskt rätt bra.

På väg från gymmet har vi först jättetur med rödlyserna å sen när vi står vid svampen så kollar jag på två killar som går förbi, kollar på Emilia å hon verkar inte alls reagera på samma sätt som jag gjorde. Å jag som är väldigt dålig på ansikten tänker att jag måste sett jävligt fel då inte Emilia reagera. Men jag sa iaf att det va jävligt likt Isaksson å Lustig. Å då ser hon att det va dom. Sen möter dom även upp Elmander. En mycket trevlig syn såhär en tisdag. Skulle ju inte direkt banga på några utav dom...

Nu är det dock slut på det roliga. Jag ska läsa några sidor i min redovisning å beskattningsbok. Kommer bli förjävla kul... eller?





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0