Dagens hiss!

Jag blir så himla glad av glada människor. Sarah med säger hon här bredvid ;P

Idag när jag gick på bussen lite halvtrött så säger chauffören "Godmorgon ha en trevlig dag" eller nåt liknande. Jag hörde honom säga det till flera, så jag tror att han sa det till alla som gick på! Han verkade älska sitt jobb. Å även om han inte gör det så dolde han det mycket bra.

När alla sen satt på bussen å dörrarna stängdes säger han samma sak i micken till alla på bussen. Hur glad blir man inte då?!

Nu är nog chansen att han läser det här inte särskilt stor, men jag skulle iaf vilja tacka honom å säga att det verkligen uppskattas! Så keep up the good work!





//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0