Vill du ligga med mej då?!

Dagen har varit jättemysig trots det äckligt kalla vädret. Jag trodde inte mina öron när jag hörde det hade snöat i morse?! Hallå, det är maj? Hur som helst så har jag spenderat dagen med Josse å Linda. Va jättekul att träffa Linda igen å Josse som vanligt ;) Haha. Vi snacka skit å åt blåbärspaj. Sen åkte jag å Josse till henne, käka lite mat för att sen åka till träningen.

Träningen va helt okej. Jag hade för mycket kläder på mej då jag tog på mej allt jag hitta. Men jag klara mej. Sarah har sen berättat om storhandlingen å hur duktiga vi har varit, så det hoppar jag över.

Måste bara förklara mej. Det va helt å hållet Sarahs fel att jag satt å sjöng "Vill du ligga med mej då.." för hon börja! Hon sjöng den å sa hon fått den på hjärnan å då får ju självklart jag oxå den på hjärnan. Men hon sa hon ville hämnas för jag fick henne att få en Carolalåt på hjärnan. Men det va faktiskt inte heller mitt fel... :P haha

Jag ska upp tidigt å jobba imorgon (tidigare än Sarah till å med) så jag ska faktiskt stänga ner nu å krypa ner i sängen. Imorgon mer än jobb ska det spelas match. Vi möter Tyresö i svenska cupen. Tyresö leder allsvenskan, så det kommer bli riktigt tufft, men kul!

Svenska cupen, Bollstanäs - Tyresö Bipen 19.00.







Va den här låten som Sarah fick på hjärnan tidigare. Hahaha.




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0