Trött tjej

Hej alla glada!

Vad gör ni? Förfest, kollar på Champions League finalen eller ni kanske helt enkelt bara gör något annat?
Själv ligger jag hemma i soffan hos föräldrarna och kollar CL-finalen nedbäddad under pappas täcke.

Jag och pappa ska åka till Solvalla och se Elitloppet imorgon, ska bli så himla kul! Därför sover jag här inatt då det kommer bli ganska tidigt... Emma ska ut och skaka rumpa, hoppas de kommer gå bra för henne att ta sig hem och allt sånt nu när inte jag är med, fast å andra sidan, jag vet ju inte om hon kommer va ensam eller ej. Meeen jag hoppas som sagt att det kommer gå bra och att hon får en superkväll :)

Jag är helt slut, spelade match idag och prövade på ytterbacksposition för första gången!
Var lite krångligt men jag tycker väl ändå att jag kan ge mig ett godkänt betyg, i alla fall i första halvlek, andra gick inte lika bra. Dessutom så tog jag en löptur till coop när jag kom hem och gick tillbaka så är ganska mör i både kropp och knopp nu.

 

Detta ska jag roa mig med under resten av kvällen, Draktränarn, choklad och sombreros.
Ska även åka och hämta mamma och pappa någon gång inatt då dom är på 40 års-kalas.

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0