Torsdag

Jag tänkte ta å berätta lite om dagen innan det är dags för mej att sova. Jag började dagen på jobbet, men va klar strax efter ett så jag ringde Sarah å vi möttes i Kista å jag hjälpte henne på jobbet ;) Eller hjälpte å hjälpte, men ändå. Haha. När hon sluta så åkte vi för att shoppa lite. Jag hitta faktiskt lite grejer så jag är nöjd. Sarah tog även sin premiärrunda på systemet ;) haha.

När vi kom hem började vi med maten ganska snart. Det blev kyckling å avokado tortillas men lite annat i. Supergott va det! Efter maten somna vi båda på soffan å vakna typ halv nio. Haha. Efter det kolla vi gossip eftersom vi missa det i söndags å nu ligger Sarah å sover. Jag är inte ens trött men måste gå å lägga mej. Dagen imorgon är verkligen fullspäckad! Ska iaf börja ute på Lidingö klockan åtta.

Sov gott!


Gammal bild från i somras. Snart kan man börja hänga på balkongen igen ;)


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0