Torsdag

Snart är det heeelg! Är en natt kvar å sen fem timmars jobb. Yeah! Ska ut till Lidingö imorgon, så om ni har svängarna förbi kan ni höra av er :D

Idag blev det precis som vi trodde en kort dag på jobbet så jag va hemma redan vid två. Så blev en lugn eftermiddag innan det va dags att åka till träningen. Va en riktigt rolig å bra träning idag. Tänk om fotboll alltid kunde va så kul :D

Jag tänkte även berätta nåt heeeelt otroligt. Jag har nagellack på mej!!! Knallrosa. Haha. Sarah måla det på mej  å jag ser ganska tokig ut. Haha.

Men nu ska jag börja stänga ner datorn.


Jag har samma nagellack på bilden som jag har på mej nu. Matchar strumpbyxorna asbra ;)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0