Tisdag

Sjukt dåligt med bara ett inlägg om dagen. Å jag ber om ursäkt :/ Men det är så mycket som händer nu om dagarna att tiden vid datorn är näst intill obefintlig. Men jag tar mej tid nu, bara för er skull. Annat är det med Sarah?! Jaja, ni kan lita på mej iaf ;)

Idag har jag återigen jobbat, har varit lite extragrejer att göra. Men klart man ställer upp liksom. Sen har det varit träning, va riktigt kul faktiskt. Nu sitter jag här på soffan, bloggar å ska sen sova. Klockan ringer kvart i sex imorgon. Buhuuu!

Imorgon mer än jobb så är det fotbollstittande som gäller. Ska kolla när mitt gamla lag möter Märsta. Är några andra muppar i mitt lag som kommer från Märsta så vi ska käka å kolla ihop. Så Håbo bara mååååste vinna, annars kommer man ju få höra det oxå. Men jag är inte orolig! ;)

Nu är det iaf godnatt!


Jag i mitt gamla lag, Håbo :)




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0