Tisdag

Shiiit va jag har varit trött idag. Jag måste börja gå å lägga mej tidigare. Men det är ju så svårt :(. Jobbet rulla på bra å jag sluta tidigare än va jag trodde så det va ju skönt. Blev till att sova middag ett par timmar hemma innan det va dags för träning. Va en riktigt rolig träning faktiskt Men jag har fått mystiskt ont helt plötsligt. Men det går förhoppningsvis över...

Efter träningen så rörde vi oss hemåt. MEN det va väääärldens köer för dom ska asfaltera. Suck. Så det tog dryga 40 minuter att komma hem. Normalt sett tar det en kvart så det va lagomt irriterande. Men vi kom hem till slut å nu börjar det faktiskt bli sovdags. Jag ska upp lika tidigt imorgon igen :(

Sov gott!





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0