Stammis på ICA..

Jag kan inleda detta med att jag hittills idag varit på ICA tre gånger. Känns sådär. Men alla gånger va faktiskt nödvändiga. Först va det lunch, sen va det en penna å nu va det massa sallad. Haha.

Jag kom iaf nyss hem. Har varit å gjort ett test å en intervju typ. Det gick inge vidare. Men det gör inget. Hihi. Får hoppas att jag charma dom på intervjun helt enkelt ;) Nu kom precis Sarah hem oxå, tjoho! Har ju knappt sett henne på hela helgen, eller aa sen i lördags dag. Haha.

Om ett tag ska vi käka middag, men innan det ska jag packa lite grejer. Jag har beslutat mej för att packa allt jag ska ha med mej redan ikväll å OM jag skulle ha glömt nåt kan jag hämta det imorgon. Smart tänkt!

Jag märkte precis att dom börjat visa gamla gossip avsnitt på tv oxå, så jag tänkte kika lite. Får se om vi hörs senare. Kommer nog inte släpa med mej datorn, så vi hörs när vi hörs ;)




Fint väder är det ute idag oxå! :D



//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0