Sova

Jag är bra trött. Ändå ligger jag kvar här på soffan. Är dock ledig imorgon så kan ta en liten sovmorgon :D. Dagen har rullat på fint. Va sjukt trött när klockan ringde, så det har känts som jag har gått runt å sovit på jobbet, men det gick bra. Blev lite sova middag, mat å träning på det å nu ligger jag ju här.

Imorgon ska jag träffa mina underbara vänner Josefin å Linda. Josse träffar jag ju nästan varje dag nu när vi spela i samma lag, men sötnosen Linda har jag inte träffat sen januari då hon varit uppe i Arjeplog å jobbat. Hon är så duktig hon å snart åker hon till Thailand, så måste ju ta vara på den tiden hon är hemma!

Träning på schemat imorgon oxå för att sen på onsdag möta Tyresö (dom som leder damallsvenskan just nu) i Svenska cupen. Det kommer bli riktigt tufft, men ska bli kul. Är redan nervös. Haha.

Men nu ska jag kolla på Big bang theori å sen är det sovdags. Sov gott!



Big love <3




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0