Söndag

Gud va mycket jag har lyckats göra denna bakissöndag! Jag är faktiskt imponerad över mej själv. Vid kvart över ett prata jag med Emilia. Kvart i två satt jag på bussen för att möta henne på tåget. Vi åkte nämligen till Bipen för att kolla på herrarna. Men innan det drog vi ut å sprang å körde styrka. Duktigt!

Efter det hoppa vi in i duschen å slog oss sen ner i solen för att kolla fotboll. Då köpte jag även en hamburgare för att jag inte hade ätit typ nåt på hela dagen. Haha. Tyvärr blev det förlust för BSK, men det va inte rättvist tyvärr. En tung Bollstanäshelg... Efter matchen blev jag å Emilia bjudna på varsin hamburgare för att sen få skjuts till Rotebro station.

När vi kom dit visar det sej att vi missat tåget med två minuter. FUCK. Så vi tänkte gå å äta nåt så vi beställer in en varsin nachotallrik. Vi får den typ fem över halv å tåget ska gå 47. Så vi släääänger i oss maten å Emilia tar sej till å med tid att sjunga å nynna mellan tuggorna. Det va galet kul! Sen kuta vi till tåget.

När jag gick av vid Ulriksdal så va det över 20 min kvar till bussen skulle gå så jag tänkte att jag kunde gå hem. Det hade kunnat sluta illa då jag inte hade nån aning om hur man skulle gå, men jag kom hem till slut å nu ligger jag på soffan galet trött :P




Jag å Emilia gillar varandra såhäääär mycket!




//Emma


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vi är bäääst! Utmana oss i nachos-race den som vågar!

2011-05-30 @ 23:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0