Onsdag

Börjar bli en vana att skriva ett inlägg om dagen. Dock ingen bra vana. Jag tycker att uppdateringen borde va bättre, men jag sitter så lite vid datorn :/. Däremot tycker jag ni kan tjata lite på Sarah oxå, hon har faktiskt suttit vid datorn idag ;). Om hon oxå skriver ett om dagen så är det iaf minst två? ;D

Dagen började även på jobbet idag oxå. Blev en mycket längre dag än va jag trodde så jag hann inte ens sova middag idag. Haha. Jag kom hem å bytte kläder typ, sen rörde jag mej mot Rotebro å mötte upp Ebbe för att åka å kolla på RIK/MIK - Håbo. Blev lite käk på vägen dit oxå :D. Vi va sex stycken från laget samlade för att se denna drabbning. Tyvärr blev det Håbotorsk å matchen va kanske inte den roligaste. Men det va mycket trevligt sällskap iaf :). Fick till å med skjuts hem enda fram till dörren efter. TAAAACK!!!

Nu sitter jag som vanligt på kvällarna i soffan å bara tar det lugnt. Jag borde gå å sova snart. Men jag har jättesvårt att gå å lägga mej tidigt. Dessutom är jag sugen på att äta nåt. Haha vilka problem jag har. Men ska nog gå å ta mej en titt i kylskåpet iaf ;P

Ha en trevlig kväll å god natt!





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0