Nyttiga tjejer!

Hej alla glada!!!!

Är det bara jag som tycker att det känns som om det inte är fredag idag?
Om jag inte haft en aning om vilket dag det var idag hade jag lätt tippat på en torsdag. Kanske för att vi alltid brukar vara lediga på onsdagar men blev lediga torsdag den här veckan, men fortfarande, skönt när man tror att det är en dag kvar att arbeta fast så är det heeeelg!

Haha luddigt skrivet va? ;)

Ingen har ju nämnt något om matchen i onsdags mot Tyresö (serieledarna i allsvenskan), tråkigt nog förlorade vi med 4-2 men vi gjorde en grym match. Tog ledningen två gånger om, först med 1-0 sen med 2-1 och hur bra är inte de? Awesome säger jag och vi kan så mycket mer än vad vi visar i vissa lägen. Om ni vill läsa mer så finns det här! Kan också nämna att dom hade ett antal landslagsspelare med.

Sist men inte minst ska jag berätta om mitt och Emmas nya liv, det stavas
N Y T T I G T
.
Har varit galt duktiga med mat och godsaker den här veckan, varje onsdag brukar vi äta något gott, lilllördag ju!, men igår (vi var ju som sagt lediga då istället) då åt vi grönsaker och dippade, asagott! Dessutom har vi lagat nyttig mat som innehåller bra fetter och mycket grönsaker denna vecka :D  


 

Om någon läsare skulle vilja ha recept på något så är det bara att fråga ;)



Sarah

Kommentarer
Postat av: Malin

Nyttiga, kan det verkligen stämma?? ;)

Emil avslöjade ju igår på FB att det fösta han såg när han kom till er var två chipspåsar på bordet?! ;P

2011-05-07 @ 16:41:35
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya coola filmer varje dag! Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-07 @ 18:23:11
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/
Postat av: Emma

Malin, det va faktiskt så att dom låg där, men vi hade inte ätit nåt :D Dippade grönsaker istället ;) Pluspoäng till oss!

2011-05-10 @ 23:07:02
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0