Måndag

Hej!!

Tänkte bara meddela alla nyfikna läsare att vi är hemma utan några skador och att vi vann matchen med 1-0. Så jäääävla skönt, målet kom galet sent, närmare bestämt i 89 minuten. Men bättre sent än aldrig va? ;)

Såg inte fram emot denna måndag men den visade sig bli ganska bra trots allt. Hade saker att göra hela dagen, behövde dock inte stressa :) Har fått ett nytt område så nu kommer jag hålla till i Jakan/Kungsängen och Bro/Bålsta, så ni som ser en kaffeknappenbil där, det är antagligen jag :) hihi.
Börjar nu jobba där jag bodde förut, känns ju lite sådär när man nästan precis flyttat men det ska nog gå bra :)

Hur har er måndag varit? Och helgen?! Hade ni en bra Valborg?

Hassan, vår trogne läsare. Hörde talas om ditt mail och jag skriver nu till dig eftersom att Emma är så seg på att svara och att jag tycker faktiskt att du förtjänar ett svar!
Vi brukar aldrig svara på kommentarer, vet dock inte varför. Men när det kommer till just dina kommentarer handlar det mer om bristande kunskap inom det engelska språket. Haha!
Hoppas du inte tar illa upp när du inte får några svar och att du trots dom uteblivna svaren kommer att fortsätta läsa vår blogg!

Nu var det sagt. Har inte så mycket mer att säga.
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss o Kram


Jag, Homer Simpsons och världens bästa pappa! USA 09



Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0