Måndag

God förmiddag! Va har ni för er en dag som denna? Jag kom nyss hem från dagens jobb. Hade bara en butik å lite att göra idag då jag ska bort på en grej klockan 13. Så jag hann hem å har precis käkat lite lunch å väntar nu på att tiden ska gå bara.

Ikväll är det även träning på schemat å efter det ska jag till Bålsta. Ska fråga Josse om jag kan få tigga skjuts av henne (a). Men hon svarade inte när jag ringde så vi får se hur det blir :)

På onsdag tar min älskade bror studenten så jag kommer va i Bålsta i princip från ikväll till på torsdag med några få undantag. Måste hem å hämta lite grejer imorgon å så är det nån träning, men annars så. Ska bli himla kul på onsdag faktiskt, jag hoppas dock att vädret blir bra! Har hört att det ska regna?!?! Det får bara inte hända...

Men nu ska jag byta om å packa väskan.

Ciao.


Bror min som blivit stor å tar studenten :)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0