Måndag

Måndagen har gått i rasande fart å jag har inte ens sovit middag! Det ni ;) Har bara jobbat å tränat, så har inte varit en allt för händelserik dag, men ändå.

Tänkte jag kunde passa på att berätta lite om helgen oxå. I fredags efter jobbet drog jag direkt till Bålsta för att kolla när bror min hade studentbalen. Guuud va alla va fina. Va jättekul att se. Direkt efter det åkte jag tillbaka hem för att ha myskväll med Emma å Viann :)

På lördagen va det först match som vi inte behöver prata så mycket om (dock gjorde jag mål.. hihihi kors i taket). Senare på kvällen va det lagfest. Alltid kul att va med laget annat än på fotbollsplan ;) Blev dock liiite mycket av det goda, men smällar man får ta ;)

På söndagen blev det en välförtjänt sovmorgon. Lite senare på dagen mötte jag å Sarah upp Jennifer å Ebbe för kubbmatch. Självklart vann mitt lag båda matcherna oxå ;D. Efter det blev det käk å sen åkte vi å kolla på u-lagets match som dom vann överlägset.

Det va helgen i en liten sammanfattning. Nu ska jag kolla klart på pretty woman å sen är det sovdags :) Upp å jobba tidigt imorgon oxå. Hårt liv jag lever ;)


Min käre bror å hans fins baldejt :)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0