Måndag

Vilken underbar måndag! Jag började dagen med jobb, men sluta tidigt så gick å la mej på några klippor vid vattnet å sola direkt när jag sluta :D. Nu sitter jag här färdrigfixad å lyssnar på när Sarah sjunger "jag kommer" i duschen. Riktigt underhållande faktiskt. När hon är klar ska vi röra oss mot stan, möta upp Emilia, kanske shoppa lite, käka middag å sen gå på bio. Vilken händelserik å rolig måndag! Kan inte alla måndagar va så?

Dagen börja dock inte lika bra, jag va helt säker på att jag skulle lacka sönder på nån, men dom andra klara sej ;) haha. Helgen har oxå varit superbra, så jag är en glad tjej :D


Den här bilden tog jag igår, låg på exakt samma ställe idag. Haha. Men det är iaf precis där vi bor. Hur bra? :D




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0