Lördag

God morgon! Trots att det är lördag är jag uppe rätt tidigt. Men det brukar jag ju alltid va när det är match på schemat. Måste ju hinna äta både frukost å lunch innan samlingen :D

Idag möter vi Sundsvall, det kommer bli riktigt tufft då vi alltid har problem med dom. Men idag ska den trenden vändas! Efter matchen ska Sarah hem till Kungsängen å jag ska hem å fixa mej lite för att sen dra hem till Viann å dricka drinkar för att sen dra ut. Kommer bli en kul kväll känner jag på mej :)

Det är bäst med lördagsmatcher som går vid typ 14-tiden. Sen har man hela helgen till att göra va man vill. Det som är sämre är att det oftast blir utgång på lördagskvällarna. Haha. Men det är sånt man får ta ;)

Va ska ni göra ikväll?







//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0