Lördag

God morgon! Det va riktigt skönt att sova ut i morse kan jag säga. Dock är jag fortfarande trött, men det är ju inget ovanligt med det. Jag vaknade å hade fått sms från Sarah. Så jag va tvungen att kolla ut genom fönstret å vi tog beslutet att i det här vädret kan man ju självklart kolla fotboll :)

Så Sarah borde väl komma hem om ett tag så vi sen kan röra oss mot Bipen å kolla när vårt kära herrlag möter Kungsängen. Undra vilka Sarah kommer heja på egentligen? Kungsängen har ju alltid varit i hennes hjärta, men Bollstanäs spelar hon ju i nu. Jaja återstår att se. Tror det lutar mot Bollstanäs, eller jag hoppas det iaf :)

Jag har dessutom kollat igenom dagens V75, tänkte nämligen vinna lite pengar :) Så efter matchen får vi åka hem å kolla på hästarna. Haha. Innan det måste vi förbi ICA, ska köpa glass å mackor. Känner på mej att det kan bli en riktigt bra kväll :D. Sova tidigt blir det iaf. Samling på Arlanda 8.00 imorgon. Sova, va är det?!

Ha en riktigt skön dag :)





//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0